dijous, 1 de desembre del 2022

Nadala 2022 - 4t - Twist del nas gelat


Versió Original



Versió Karaoke


Lletra

Tinc el nas gelat i enfarinat,

la mare fa croquetes, estic petrificat.

Ai quin fred que fa, no es pot aguantar !

 

Tinc el nas gelat, no em sento les mans,

ara faig boletes amb la farina al nas.

Ai quin fred que fa, no es pot aguantar !

 

Nas, nas, gelat ! Nas, nas, gelat ! Nas, nas, gelat !

Twist del nas gelat !

 

Tinc el nas gelat, els peus refredats

i menjo croquetes amb l’estufa al costat.

Ai quin fred que fa, no es pot aguantar!

 

Nas, nas, gelat ! Nas, nas, gelat ! Nas, nas, gelat !

Twist del nas gelat !

 

Tinc el nas gelat, els dits ben glaçats

I menjo més croquetes, que bones que estan !

Ai quin fred que fa, no es pot aguantar !

 

Nas, nas, gelat ! Nas, nas, gelat ! Nas, nas, gelat !

Twist del nas gelat !

 

Tinc el nas gela t! Tinc el nas gelat ! Tinc el nas gelat !

Twist del nas gelat !


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada